Saturday, December 25, 2010

"Kadang-Kadang"

Salam...
Da lame rsenye mat x bwat entry yg serius
Selame ni dok merapu je an?
Hehe..
So, arini mat nak serius sket..
Boleh kan?..
Hehehe......
http://www.emocutez.com
--------------------------------------------------------------------------------


gambar sekadar hiasan..hehehehe




"Kadang-kadang...,
Kita berkata..tapi orang xde yg memandang..."
http://www.emocutez.com


"Kadang-kadang...,
Kita mendengar org brkate ...tapi kita lak xde org dengo"
http://www.emocutez.com




"Kadang-kadang...,
Kita nk brckp..tapi mulot ni buat hal,x trklua ape yg trsirat.."
http://www.emocutez.com


"Kadang-kadang...,
Apa yang kita sangkakan cmni,..tp org laen x pikir pon cmtu.."
http://www.emocutez.com


"Kadang-kadang...
Kite buat baek kat orang..,tapi  org len x wat baek ngan kite.."
http://www.emocutez.com


"Kadang-kadang...,
kite nak something drpd org len..,tp kite xleh nak pkse org tu bagi kat kite.."
http://www.emocutez.com


"Kadang-kadang..,
luaran nampak macam biase,..tapi dlm2 pnuh luka..(cewah..)
http://www.emocutez.com
---------------------------------------------------------------------------------


Hehehehe..
Hidup ni mmg cmni kan?..
Ade kala kite kat atas,..ade time2 len..kite kat bawah..
Tapi,,..
Sbb tu gak lah..life ni best...ade suke ade duke..
Bukan semua yang kite nak, kite leh dapat...kan?
Sbb tu,..
Mat ckp pade diri sndiri..


"KITA KENA BELAJAR UNTUK MENERIMA KENYATAAN..."


Omputeh ckp,...
"We must accept the truth bro...!!!" 
Hehehe..
Sekian...







14 comments:

  1. setuju mattttt !!!

    kite kena time kenyataaannnnn . huhu

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang salji turun bulan jun

    ReplyDelete
  3. apple: lo. asal hang trase lak ni weh?

    ReplyDelete
  4. mynshazmin: haha. kadang2 bulan april turon gak. ikut mood dye la nk turon bile

    ReplyDelete
  5. haha.like this :)
    betul.tapi aku kkdg suke bile org tak dpt nk bace ape yg kite fikir,ape kite buat.
    rse mcm misteri gitu.XD

    ReplyDelete
  6. ajie: haha. thanks bro.laen org laen pndangnnye kan ? kat dunia ni kan orng pn ramai, so, dye nye ragam pn "ramai" gak. hahaha. macam2.

    ReplyDelete
  7. kadang-kadang...
    betul gak ape yg ko ckp....heheh

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. wahhhh, cute la animasi tu... nak boleh?? hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails