Friday, January 21, 2011

"Hanyut (cover)"

Salam...
Da lame x hapdet blog...
Hehe..arini entry mat spesel sket...


---------------------------------------------------------------------------------


"Hanyut"

video

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa
Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Ulang Chorus
Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

---------------------------------------------------------------------------------
Sori la ye kalo x sedap..haha..saje2 ni...bosan2..
Cik ain,.....awak first listener saye hehe...
Peace,,,:)

Saturday, January 8, 2011

"F.R.I.E.N.D.S"

Salam...
Kalo cakap pasal mmber2 korg,...
 ape yg korang leh describe?.,,..
http://www.emocutez.com
Kalo diberi sehelai ketas,..
ape yg korg leh tules,,,?
http://www.emocutez.com
Kalo diberi mase satu hari,..
bape lame mase korg ngan mmber2 korg?..
http://www.emocutez.com
Kalo korg ditanye,..ape erti member2 korg,...
ape korg nak jawab?,...,
http://www.emocutez.com
---------------------------------------------------------------------------------


-Seorang sahabat tahu kelemahan kita, 
tapi dia sentiasa menguatkan kita.


-Seorang sahabat tahu kekhuatiran kita,
 tapi dia sentiasa menenangkan kita.

-Seorang sahabat tahu kegembiraan kita,
 dan dia mampu tersenyum gembira bersama.

-Seorang sahabat tahu kedukaan kita, 
dan dia mampu mencari penawarnya.

-Seorang sahabat peka dengan perasaan kita, 
di setiap saat dan ketika.

-Seorang sahabat menerima kita seadanya,
 di kala orang lain memandang jelek terhadap kita.

-Seorang sahabat tahu menilai kita,
 yang mana kaca dan yang mana permata.

-Seorang sahabat dapat membaca hati kita, walau ia tertutup rapat serapatnya.

-Seorang sahabat mampu mendidik kita lebih baik dari guru terhebat di dunia.

-Seorang sahabat mampu memberikan yang terbaik di kala kita memberikan yang terburuk.

-Seorang sahabat mampu memahami kita
lebih dari seisi dunia.

-Seorang sahabat mampu berkongsi tangisan kita,
 walau di saat dia paling bahagia.

-Seorang sahabat mampu melindungi kita,
 walau terkorban dirinya.

-Seorang sahabat adalah pembimbing, pendidik, teman, kawan, rakan, kenalan, dan bisa juga dijadikan keluarga.

-Seorang sahabat tidak mengharapkan apa-apa. Memberi tanpa meminta balasannya.


---------------------------------------------------------------------------------
Wah mat,,...
Emosional plak entry ni ye,,haha
Mat just nak berkongsi saje..
Ape plak pndapat korg?..
Hit me back...!!!
http://www.emocutez.com





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails